10 důvodů proč je smsticket nejlepší pro předprodej vstupenek

Uspořádat skvělou akci vyžaduje mnoho úsilí, zařizování, organizování a potřebujete dobré zázemí pro předprodej vstupenek. To poslední, co jako pořadatel takové akce chcete, je platit vysokou provizi nebo poplatky ticketingovému portálu za to, že chcete jednoduše prodávat vstupenky online. Naštěstí je tu smsticket, který vám nejen pomůže s nasazením akce do online prodeje, ale zároveň máte k dispozici bezplatnou propagaci u partnerů. Kromě toho, že je smsticket jednoduchý na ovládání, je také cenově přívětivý a zároveň nabízí skvělé nástroje pro úspěšný prodej vstupenek:

1. Prodej vstupenek v režii pořadatele

Díky smsticketu můžete budovat se zákazníky (návštevníky vašich akcí) dlouhodobé vztahy. Pořadatelé si sami mohou nastavit styl komunikace s účastníky nejen podle typu akce, ale také podle vstupenky. Pokud například prodáváte VIP vstupenky, Vaše automatizovaná zpráva pro zákazníka může znít jinak než pro běžnou vstupenku. Celou akci můžete průběžně aktualizovat a doplňovat tak zajímavé informace (konkrétně nadpisy, popisky, obsah i obrázky a videa). Tímto se smsticket velmi odlišuje od konkurence, která podobné funkce vůbec nenabízí.  

2. Nepotřebujete mít web, abyste mohli začít prodávat vstupenky

Díky smsticketu nemusíte vytvářet vlastní webovou stránku. Můžete si vytvořit jednoduchou stránku akce a svůj vlastní profil přímo na smsticketu. Každý pořadatel má vlastní profilovou stránku, na které jsou k dispozici veškeré jeho plánované akce, které si může návštěvník rozkliknout a koupit vstupenky. Na tuto stránku akce si nahrajete vlastní obrázky, popisky a nastavíte si obsah i pro automatické emaily a SMS, které chodí po zakoupení vstupenky. Je to zcela na vás. Odkaz na akci pak stačí sdílet na sociálních sítích nebo emailem.

3. Můžete prodávat i přímo na svém webu

Pokud naopak web máte, a chcete návštěvníkům umožnit koupi vstupenek přímo z vašeho webu, pak si můžete v uživatelském rozhraní smsticketu jednoduše vygenerovat prodejní formulář, který si vložíte na svůj web. Zájemci tak zakoupí vstupenku přímo na vašich stránkách, aniž by byli přesměrování jinam. Vy nemusíte nic složitě vymýšlet nebo programovat. Na každou akci si můžete vygenerovat prodejní formulář, který za vás odvede veškerou práci související s prodejem a zasláním vstupenky.

4. Získáte bezplatnou propagaci

Smsticket spolupracuje s mnoha partnery, kteří budou vaši událost sdílet dál. Díky tomu značně rozšíříte dosah své akce. Webová stránka smsticketu má měsíčně návštěvnost přes několik set tisíc. Vaši událost si tak budou moci prohlédnout další uživatelé z okolí, kteří si chtějí prohlédnout nastávající akce třeba v blízkosti svého bydliště.

5.Podpora vždy po ruce

Jste v oblasti prodeje vstupenek nováček? Potřebujete pomoc s nastavením prodeje? Chcete vytvořit místenkový prodej nebo plánek na míru a nevíte jak na to? Chcete nastavit slevový kód pro své VIP zákazníky? Tohle jsou běžné úkony, které v smsticketu dobře znají a rádi vám pomůžou, takže na to nikdy nebudete sami. 

6. Lepší prodej díky Apple Pay i Google Pay

Tým smsticketu vždy kladl důraz na jednoduchost. To platí i o možnostech platby. Díky platební bráně Pays, která je partnerem a dlouhodobě podporuje kulturu i pořadatele, nabízí smsticket moderní platební metody včetně Apple Pay a Google Pay. Díky tomu, že zákazníci mohou zaplatit jedním kliknutím, prodej vstupenek na stránkách výrazně vzrostl. Za vstupenky lze samozřejmě platit hned několika metodami. Kromě Apple Pay a Google Pay mohou zákazníci platit kartou, PayPalem, pomocí QR kódu nebo bankovním převodem.

7.Vstupenka přímo v telefonu

Každá zakoupená vstupenka prostřednictvím smsticketu dorazí zákazníkovi emailem. Vstupenku si také mohou účastníci přidat do peněženky Apple (Wallet). Zákazníci si mohou nechat zaslat vstupenku také do mobilu jako SMS. Pokud tedy například dorazí na akci, kde není signál, nemusí se obávat, že by nebyli odbaveni. Jednoduše se prokážou SMS vstupenkou u vstupu na akci. Pokud by účastník vstupenku ztratil, sám pořadatel ji může zákazníkovi zaslat znovu.

8. Prodejní reporty na libovolný email

Chcete vědět, jak si průběžně vedete v prodeji lístků na akci? V smsticketu si můžete jednoduše nastavit zasíláni prodejních reportů, díky kterým zůstanete vždy v obraze a můžete podle toho upravit vaši prodejní i marketingovou strategii. Počet emailových adres není omezen.

9. Jednoduché odbavení na akci

Jako pořadatel jistě nechcete ztrácet drahocenný čas odbavováním a potřebujete, aby to bylo rychlé a jednoduché. To přesně smsticket umí. Díky jedinečné aplikaci Brána můžete nejen jednoduše odbavovat návštěvníky, ale získat i live přehled o tom, kolik účastníků již na akci dorazilo, a zda jsou například na místě i Vaši VIP hosté (aplikace umožňuje vyhledat, zda byla odbavena konkrétní vstupenka). Můžete odbavit i návštěvníky, kteří svou vstupenku na akci zakoupili i z jiné ticketingové sítě. Jak aplikace, tak funkce pro sledování dat ohledně odbavování, jsou pro pořadatele bez poplatku.

10. Pokročilé nástroje pro úspěšný prodej

V obrázku je shrnuto deset hlavních důvodů, proč je smsticket skvělá služba pro předprodej vstupenek tak, jak je uvedeno v článku.

Díky smsticketu máte k dispozici hned několik zajímavých funkcí. Kromě slevových kódů můžete nastavit cenu vstupenky v různých vlnách (například kampaň early birds). Pořadatelé, kteří dlouhodobě využívají tento systém, navíc mohou využít skvělé SMS kampaně. SMS umožňují cílit na konkrétní návštěvníky, kteří navštívili vybranou předchozí akci.  Díky používání smsticketu navíc získáte cenná data o nakupujících a za příplatek můžete využít asistence s nastavením Facebook Meta Pixelu nebo získat interaktivní analýzu, díky které zjistíte, kdo jsou vaši návštěvníci, a z jakých webů a kampaní přicházejí.

Pokud se ptáte, kolik vlastně stojí vstupenková platforma, která nabízí tolik zajímavých funkcí – tak za provoz, používání, základní propagaci, pomoc s nastavením vašeho profilu neplatíte nic. Platíte pouze tehdy, když vyděláváte, a to formou provize z každé prodané vstupenky. Výše provize je 5 %.

V případě, že byste chtěli zapůjčit čtečky vstupenek, uspořádat SMS kampaň, další reklamní kampaň pomocí sociálních sítí a provést interaktivní analýzu, pak se jedná o další aktivity, kterou jsou spojeny s poplatkem, který je však nastaven tak, aby byl pro pořadatele maximálně cenově přívětivý. Pro více informací kontaktujte poradatel@smsticket.cz.


< předchozí článek - další článek >

Řešíte předprodej vstupenek na akci?

Pomůžeme Vám!