Vyhledání platby přes platební bránu

Vyhledání platby kartou přes platební bránu Pays

Platební brána Pays dbá na to, aby dostal nakupující i prodávající naprosto přesné informace o provedené platební transakci.

Obchodník vidí všechny přijaté platby od zákazníků ve své administraci a může kdykoliv provádět vratky zákazníkům (nebo částečné vratky), opakovaně odeslat zákazníkovi potvrzení platby, případně odeslat potvrzení o přijaté platbě na jiný email. Tato funkce se hodí ve chvíli, kdy zákazník při nákupu uvedl chybný email a neobdržel tedy automatické potvrzení ihned po nákupu.

Vyhledávání plateb pro zákazníky

Vyhledání platby kartou - Pays Každý zákazník, který zaplatí přes platební bránu Pays, dostane během několika vteřin do svého emailu potvrzení platby s odkazem na detail transakce, který obsahuje další informace jako jsou název obchodníka, uhrazená částka, přesný čas a popis transakce, její stav a příslušné daňové doklady, účtenky nebo získané vouchery.

V případě, že provedl zákazník platbu platební kartou, vidí tento pohyb na svém bankovním účtu. V seznamu pohybů na účtu (někdy se nazývá „seznam transakcí“ nebo „odchozí platby“) je u dané platby zobrazen popis ve tvaru: Pays*platba: a následuje osmimístný kód platby. Podle tohoto kódu se dá každá transakce snadno dohledat pomocí formuláře, který se otevře po kliknutí na tlačítko "Vyhledat starší platbu" níže na této stránce. V případě, že je zadaný kód správný, zašle platební brána Pays obratem na email zákazníka potvrzení o dříve provedené platbě.

Potvrzení je vždy zasláno na email zákazníka, který byl zadán při nákupu. Pokud zákazník uvedl chybný email, je třeba se obrátit na mailovou podporu platební brány (podpora@pays.cz) a transakce je dohledána administrátory a následně zaslána na správný email zákazníkovi.

Nemůžete najít svou platbu?

Kontaktujte nás