Komunikační adresy platební brány

Do systému platební brány je nutné vložit komunikační adresy.

U každé platby přes internet je nezbytné, aby se obchodník co nejdříve dozvěděl, že platba od zákazníka proběhla. Případně zda platba neproběhla a proč. Stejně tak Váš zákazník musí dostat jasnou informaci, že Vám zaplatil a vše proběhlo správně.

Z těchto důvodů je potřeba nastavit komunikační adresy Vašeho eshopu. Jedná se o adresy stránek na Vašem webu nebo jasně definované URL Vašeho eshopu. Tyto adresy nám prosím pošlete na email podpora@pays.cz.

Přesný význam a funkce komunikačních adres je popsána v dokumentaci k platební bráně Pays.

Princip fungování je velmi jednoduchý:

Pokud komunikační adresy svého eshopu neznáte, kontaktujte nás na emailu podpora@pays.cz a my Vám poradíme. V některých případech totiž není potřebné adresy zadávat a platby fungují spolehlivě i bez nich.

Používáte-li některý z běžných eshop systémů (Prestashop, WooCommerce nebo Magento), naleznete své komunikační adresy v administraci platebního pluginu ve svém eshopu. Například u systému Prastashop najdete informace zde v návodu.

Zadání komunikačních adres je velmi důležité pro správnou funkci platební brány z pohledu obchodníka i zákazníka. Prosíme tedy o jejich zaslání na email podpora@pays.cz.

Potřebujete poradit?

Zeptejte se nás